onsdag 2. april 2008

"Innridning" av Stian


For at Stian skal lære seg til med kløv og sal (for barn), øvde eg på å leggja av og på ein jakke. Dette gjekk veldig raskt, ifrå å være redd for jakka, til å ikkje bry seg om at ho låg på ryggen, gjekk det 5- 10 min. Hemmelegheiten er positiv forsterking. Når eg held jakken framfor Stian får han mjøl, han forbind dermed jakken med noko positvt. Når eg legg jakken over ryggen, for han også mjøl med det same. Etter ei stund knytta eg jakken fast, gjekk nokre metar, og gav han litt til mjøl. Og dermed var me eit steg vidare på vegen til pakkdyr:)

Årsaka til at bilete er så dårleg, er at Stian var så gira på å komme nærme meg at det var umogleg å få nok avstand.

6 kommentarer:

Anonym sa...

jo en gang må en starta, viss en skal greie 50kg

Therese og Gisle sa...

Det viktigaste var jo at han kan lære seg til med å ha ting på ryggen. Så kan vekta aukast med alderen...

Anonym sa...

ja, det er jo det jeg mener

Therese og Gisle sa...

Då var kløven bestilt:)
Så får me sjå kor lang tid det går før han kjem

Anonym sa...

hei hvor får man bestilt kløven til lama? og stemmer det at en lama kan bære opptil 70 kg? leste om det.
tajlar@msn.com

Therese og Gisle sa...

Hei
Eg bestilte kløv hjå http://store.useful-items.com.
Har fungert veldigt greit med kløv. Me har ikkje hatt meir enn ca 12kg i tilnå. Så får me bare auke på litt etter litt. Har lest 70kg eg og, men veit ikkje kor lurt det er. Har du også lama?